Pagrindinis > Naujienos > Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinė mokykla – gerosios patirties skleidėja

Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinė mokykla – gerosios patirties skleidėja

 

Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinė mokykla sudarė bendradarbiavimo, tarpusavio partnerystės plėtojimo organizuojant ir vykdant bendrus projektus ir renginius sutartį su Prienų švietimo centru. Todėl spalio 29 dieną į Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinę mokyklą rinkosi Prienų rajono informacinių technologijų mokytojai, bibliotekininkai bei Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų bibliotekininkai pasidalinti gerąja patirtimi.

Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinės mokyklos informacinių technologijų mokytoja Neringa Urbonavičienė skaitė paskaitą  „Informacinių technologijų mokymo gerosios patirties sklaida“  Prienų rajono savivaldybės informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio nariams. Dabarties gyvensena kuriasi kiek kitokioje informacinėje erdvėje, kurią veikia naujos įtakos, keičiančios gyvenimo būdą ir gebėjimą mokytis. Mokytoja teigė, kad dalijimasis gerąja patirtimi padeda ugdyti mokinių informacinių technologijų kompetencijas, paįvairina pamokas, padeda atrasti  savo gebėjimus renkantis pamokos vedimo metodus siekiant  ugdymo tikslų bei uždavinių.

Mokyklos bibliotekos vedėja Laima Vaičiūnienė skaitė pranešimą „Bibliotekos veiklos įvairovė, modernumas, kokybė, kūrybiškumas“, kuriame buvo kalbama apie bibliotekos kaitą. Šiuolaikinėje visuomenėje kertasi tradicijos ir modernumas. Jų sankirtoje stovi bibliotekininkas. Koks jis? Koks jo vaidmuo visuomenėje šiandien? Kokį jį mato žmonės? Ar jis yra pakankamai vertinamas? Šiuos klausimus buvo bandoma gvildenti  susitikime – diskusijoje.  Taip pat buvo kalbama apie kasdienius bibliotekininkystės darbus,  iškilusias MOBIS problemas. Laima Vaičiūnienė akcentavo, kad ji nenorinti, jog bibliotekininkų bendruomenė būtų laikoma konservatyvia: „Tad padarykim ją atvirą, novatorišką ir draugišką skaitytojui, atliekančią ne tik dokumentų kaupimo, saugojimo, informacijos sklaidos funkcijas, bet pajėgią sudominti besimokantį jaunąjį žmogų, skatinti jo norą skaityti ir lankytis bibliotekoje kitaip“.

Šio susitikimo metu dalyviai turėjo galimybę susipažinti su įvairiomis veiklomis, pasidalino  gerąja patirtimi, metodinėmis rekomendacijomis. Patobulino įgūdžius ir gebėjimus inovacijų diegimo srityje ir įgijo pokyčių kompetencijų.

Neringa URBONAVIČIENĖ,  informacinių technologijų vyresnioji mokytoja

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Taip pat skaitykite