Pagrindinis > Naujienos > Kur skraido kepti karveliai, arba Marijampolėje startuosiantis projektas cafeinv.com, kuris sudomins ir kavines, ir jų lankytojus

Kur skraido kepti karveliai, arba Marijampolėje startuosiantis projektas cafeinv.com, kuris sudomins ir kavines, ir jų lankytojus

 

Kviečiame maitinimo paslaugų sektoriuje veikiančias įmones susipažinti su cafeinv.com platforma, kuri operatyviai padės klientui jus surasti ir pamatyti jūsų pasiūlymus!

Kiekvienas iš mūsų naudojamės maitinimo įstaigų paslaugomis. Šiais laikais tikrai yra nemažas jų pasirinkimas: kavinės, restoranai, barai, valgyklos, picerijos, šašlykinės, kebabinės, užkandinės… Didesniuose miestuose yra galimybė rinktis maitinimo įstaigą net pagal mėgstamą virtuvę: kinų, japonų, rusų, italų, prancūzų ir kt.

Valgome ne namuose įvairiai – vieni pusryčius, kiti vakarienę, tačiau tokių įstaigų lankymo „pikas“ yra pietų metas, kai daugelis nebūna namuose ir patogiausia papietauti kažkur, mieste, mėgstamoje vietoje.

Eksperimento rezultatai – pietų piko tendencijos

Pietų metu kavinėse sulaukiama didžiausio lankytojų srauto ir maitinimo paslaugas teikiančiųjų sąrašas pasipildo valgyklomis, kurios dažniausiai tik ir veikia tam tikromis valandomis. Natūralu, kad tarp maitinimo įstaigų yra konkurencija, ir visi daugiau ar mažiau rūpinasi savo ekonomine nauda. Galime daryti prielaidą, kad viena iš priemonių pritraukti klientą šioje konkurencinėje kovoje yra pietų paketo kaina. Ko gero, daugelis pasakytų, kad šioje vietoje laimi valgyklos. Bet ar tikrai?

Atlikome eksperimentą ir per keletą savaičių aplankėme daugelį Marijampolėje veikiančių tokio tipo įstaigų.

Pasirodo, kad pietų metu didžiausias norinčiųjų papietauti srautas tikrai susitelkia valgyklose, kur kartais reikia pastovėti ir eilėje keliolika minučių. Vidutiniškai valgyklose pietums išleisti mums prireikė po 3–4 Eur. Bet pastebėjome, kad už tokią pačią sumą galima papietauti ir mieste esančiose kavinėse ar picerijose. Keista, tačiau tokiu metu čia pietaujančių labai mažai, ir didžioji dalis staliukų neužimta. Ėmėme svarstyti: kodėl? Padarėme išvadas: valgyklose didesnis asortimentas ir viskas vyksta greitai. Galbūt pagrindinė priežastis, kodėl kavinėse mažiau pietautojų, yra ta, kad klientų netenkina aptarnavimas laiko atžvilgiu: laukiama, kol bus priimtas užsakymas, laukiama, kol užsakymas bus pristatytas, laukiama, kol ateis ir paklaus, ar jau daugiau nieko nepageidaujama, laukiama, kol atneš sąskaitą, ir vėl laukiama, kol atneš grąžą.Tokių 5(!!!) laukimo etapų rezultatas toks: pavalgai per 10 min., o lauki 20–30 min. (kavinių savininkai galbūt turėtų pamąstyti apie aptarnavimo (bent jau pietų metu!) keitimą, bet čia, aišku, jiems spręsti).

Į pagalbą maitinimo įstaigoms pritraukti klientą ateina www.cafeinv.com – kavinių, barų, restoranų ir visų kitų maitinimo įstaigų vykdomų akcijų viešinimo platforma realiu laiku. Tai visiškai nauja, dar niekur nepristatyta sistema, sukurta ir lankytojui, norinčiam gauti geriausią pietų (ir ne tik!) pasiūlymą, ir maitinimo paslaugas teikiančioms įmonėms viešinti savo veiklą.Unikalus platformos veikimo principas suteiks galimybę perduoti informaciją klientui realiu arba maitinimo įstaigai pageidaujamu laiku. Caveinv.com svetaine naudotis bus aktualu visiems: ir klientui, kuris išimtinai ieškos nuolaidų ir akcijų, ir klientui gurmanui, ieškančiam ypatingos vietos, kurioje pateikiamos austrės ar kepti karveliai.

Kodėl sistema naudinga klientams (vartotojams)? Todėl, kad klientas galės akimirksniu sužinoti, išsirinkti ir pasinaudoti naujausiais, patraukliausiais maitinimo įstaigų pasiūlymais ir akcijomis esamoje vietoje ir įvairiose pasaulio šalyse.

Kodėl sistema naudinga platformos nariams (užsakovams)? Pirmiausia dėl to, kad tai padės kavinėms, valgykloms, restoranams, barams, užeigoms, kebabinėms, šašlykinėms ir kitiems maitinimo paslaugas teikiantiems subjektams pritraukti daugiau klientų. Kaip tai veikia? Platforma disponuoja tik geriausiais internetinių portalų reklamos plotais, ir tai užtikrina tikrą, o ne statistinį žinutės perteikimą svetainės lankytojui (vartotojui), kitaip tariant, aukštą parodymo ir pamatymo efektyvumą potencialiam klientui. Norimos informacijos viešinimas vyksta tik konkrečios geografinės zonos auditorijai, kuri ir yra aktualiausia užsakovui, nešvaistant lėšų beprasmiškai – ne aktualiai zonai. Operatyvus žinutės transliavimas, pavyzdžiui, akcijai, vykstančiai dabar ar vyksiančiai po kelių valandų, konkrečią dieną, konkrečiu laiku padės greitai surasti klientą.

Platforma internetinėse svetainėse nuomoja ir valdo reklaminius plotus HTML kodo talpinimo įrankiu. Taip pat turi sutartis su spaudos leidėjais, radijais su išskirtinėmis reklamos užsakymo sąlygomis ir galimybėmis.Tai suteikia nariams (užsakovams) operatyviai ir itin paprastai paviešinti norimą žinutę (ypatingą pasiūlymą/akciją) vietinei auditorijai iš karto keliose informacinėse priemonėse.

Nuo Marijampolės – iki… Niujorko

Platformos kūrėjai akcentavo tris aspektus:

  1. Aukštas efektyvumo lygis marketingui investuotoms lėšoms.
  2. Informacijos pateikimo operatyvumas.
  3. Naudojimo paprastumas.

Sistema disponuos ir daugiau efektyvių įrankių, skirtų tam, kad investicijos pasiektų tiktai tuos, kurie realiai turi galimybę pasinaudoti siūloma paslauga. Įvairialypės paslaugų viešinimo terpės, nemokamas informacijos talpinimas platformos svetainėje cafeinv.com, tarptautinės auditorijos pasiekiamumas, labai paprastas norimos viešinti informacijos pateikimo būdas – visa tai jums garantuoja naujasis projektas.

Mintis tai sukurti atėjo ne iš karto. Idėja susigeneravo apjungus  programuotojo ir jau turinčio patirtį interneto versle žmogaus žinias.

„Keletą metų kūrėme ir mokėmės iš padarytų klaidų. Analizavome panašius projektus, juose ieškojome „minusų“ ir vertinome teigiamus aspektus. Norėjome sukurti kažką geresnio…. Gyvenimo tempas, sparčiai tobulėjant informacinėms technologijoms, nuolat greitėja. Priėjome išvados, kad progreso ir sėkmės galima tikėtis tik tuomet, jei sukurtu įrankiu besinaudosiantys  klientai galėtų pasakyti: tai paprasta, efektyvu ir greita.Tai tik pradžia, pradėsime su dar ne tobula, bet jau minimaliai veikiančia projekto versija. Suprantame, kad vien tik darbo ir gerų norų neužteks viskam įgyvendinti, ieškosime investuotojų ir tikimės, kad rasime“, – sako idėjos autoriai Arūnas ir Darius

„Veiklos pradžia  Marijampolėje, toliau – Kaunas, Vilnius, Palanga…, idėja spindulio principu peržengia Lietuvos ribas, pasiekdama Varšuvą, Berlyną, Paryžių, net ir Niujorką“, – teigia pašnekovai

Ir tai dar ne viskas! Vartotojų patogumui bus sukurta ir mobilioji programėlė (app), integruota į cafeinv.com platformą. Jos veikimo principas labai paprastas: platformos narys sukuria specialią akciją skirtą mobiliosios programėlės vartotojams; vartotojas, parsisiuntęs nemokamą programėlę, įsijungia ją  norimu laiku tam tikroje vietoje, nustatymuose nusistato norimą veikimo spindulį; fiziškai esant tam tikroje vietoje, išmanusis įrenginys informuoja vartotoją apie toje zonoje maitinimo įstaigose vykdomas akcijas. Ši funkcija užsakovui leidžia maksimaliai išnaudoti reklamai investuotas lėšas, nes konkrečiu pasiūlymu pasinaudoja tik realiai pakviestas lankytojas.

Tad kviečiame maitinimo įstaigas pasinaudoti cafeinv.com paslaugomis norint greičiau surasti klientą ir skelbti apie save ir savo pasiūlymus. Taip pat esame atviri investuotojų pasiūlymams, kurių papildomos lėšos paspartintų šio projekto plėtrą Lietuvoje ir už jos ribų.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

TAIP PAT SKAITYKITE